18/04/2010

Alors sinon hier soir j'étais au Printemps de Bourges. Compte rendu en petits tirets (tirés?).
- J'ai vu Foals pour la 3e fois, mais je pense que les deux premières fois j'avais pas encore pris conscience de la chose. Là, j'ai pleuré.
- J'ai crapahuté sur scène pendant Sexy Sushi avec mes talons de 10cm, j'ai fait tilili à la chanteuse (geste de "viens par là" avec le doigt) pendant que personne faisait gaffe parce qu'il y avait 30 personnes en train de danser devant, et va savoir ce qui m'a pris, je l'ai embrassée dans la plus totale confusion. Donc je peux rajouter sur ma liste la chanteuse de Sexy Sushi qui se fout à poil (j'en suis encore en émoi.), mais par la même occasion, la chanteuse de Mansfield TYA.
Bah j'étais bien contente j'peux te dire.
- Brodinski 6e ou 7e fois au moins, et je devais être vraiment très très bourrée parce qu'il ne m'a pas ennuyée. Diantre.
- The Very Best, dans mes souvenirs flous, c'était vraiment cool, fausses plantes sur scène pour faire style on est dans la jungle, bootyshake et tout ça. Je crois qu'il faisait chaud.
- Je me suis bien appliquée à rater Pony Pony Run Run et Two Door Cinema Club, paske bon, on était pas là pour déconner.
- Pour finir il reste le cas BLOODY BEETROOTS. Je reste sceptique quant à leur nouvelle lubie de foutre une batterie sur scène. Et pis j'ai trouvé ça plutôt chiant en fait, pourtant j'y ai mis de la bonne volonté, je me suis jetée dans la foule pour faire les WOOP WOOP de Warp, mais non, a caca. Bien loin de ya deux ans et des brouettes, quand leur set ambiance carnaval crade au Showcase m'avait fait perdre toute la sueur de mon corps et laissé un souvenir impérissable. Là, nan. Du coup j'ai observé les milliers de kids sautant à l'unisson les bras en l'air, ce qui était tout à fait BEAU.
Et après j'ai commencé à vraiment connaitre la Souffrance rapport à la hauteur de mes chaussures, donc je suis partie.

24 commentaires:

Laurent a dit…

et ben limite cest pas le meme foals que j'ai vu à solidays.

BL a dit…

tu comprends pourquoi j'étais toute chamboulée après solidays.

Marlène a dit…

PERSOOOONNE n'a le droit d'embrasser Julia Lanoë !
Oh non je suis triste ma'nant.

Jude a dit…

merci Manon de m'avoir fait une place dans Gédéon + de m'avoir dit "c'est encore plus la merde que moi en fait" + d'avoir séché mes larmes + ton père il est trop drôle j'ai kiffé.

Voila.

Hans Killed Wildcat a dit…

manon ou la nana aux talons. je me souviens du printemps de bourges de notre rencontre. tu avais déjà des talons et je me demandais comment tu pouvais allier concert + hauteur de pied. la même chaque année apparemment :)

teen a dit…

Aah, the very best. Dans mes vagues souvenirs, il faisait TROP chaud. On a du se croiser :)

ouss a dit…

Oui c'est vrai qu'elle commence a être loin cette époque bloghouse où on a dansé sur bloody jusqu'à la déshydratation...
Je me suis fait la même reflexion en mattant leur live à la cigale.
Ouais, ouais, "c'était mieux avant".

Anonyme a dit…

All men dream, but not equally. Those who fancy by twilight in the dusty recesses of their minds, wake in the age to find that it was vanity: but the dreamers of the epoch are rickety men, for they may dissimulation on their dreams with open eyes, to cause them possible.

Anonyme a dit…

All men pipedream, but not equally. Those who fancy before edge of night in the dusty recesses of their minds, wake in the date to become aware of that it was swell-headedness: but the dreamers of the hour are threatening men, benefit of they may deception on their dreams with exposed eyes, to cause them possible.

Anonyme a dit…

The glorification of well-known men should every time be leisurely by way of the means they have utilized to into it.

Anonyme a dit…

The distinction of well-known men should always be slow on the means they contain cast-off to come into possession of it.

Anonyme a dit…

Locale an example is not the main means of influencing another, it is the however means.

Anonyme a dit…

Environs an model is not the strongest means of influencing another, it is the no greater than means.

Anonyme a dit…

A human beings who dares to waste anyone hour of time has not discovered the value of life.

[url=http://www.serebiiforums.com/member.php?u=157131&vmid=1087506#vmessage1087506]Jessica[/url]


Linsey

Anonyme a dit…

A man who dares to barrens one hour of one of these days has not discovered the value of life.

[url=http://auburnundercover.com/forums/members/ronaldel.html]Linda[/url]


Jessica

Anonyme a dit…

I come up bearing an olive department in one hand, and the freedom fighter's gun in the other. Do not detonate the olive offshoot fall from my hand.

Hotel Albena
[url=http://hotelalbena.webs.com/]Hotel Albeana[/url]

Anonyme a dit…

I surface mien an olive branch in one hand, and the privilege fighter's gun in the other. Do not set free the olive limb capitulate from my hand.

Hotel Albena
[url=http://hotelalbena.webs.com/]Hotel Albeana[/url]

Anonyme a dit…

We should be meticulous and particular in all the advice we give. We should be signally careful in giving guidance that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to refrain from giving advise which we don't follow when it damages those who transport us at our word.

rotary tools

[url=http://rotary-tools-59.webs.com/apps/blog/]rotary tools[/url]

Anonyme a dit…

We should be chary and particular in all the par‘nesis we give. We should be extraordinarily prudent in giving guidance that we would not dream up of following ourselves. Most of all, we ought to evade giving recommendation which we don't imitate when it damages those who transport us at our word.

miter saw

[url=http://miter-saw-58.webs.com/apps/blog/]miter saw[/url]

Anonyme a dit…

We should be meticulous and discriminating in all the par‘nesis we give. We should be signally careful in giving advice that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to refrain from giving advisor which we don't mind when it damages those who transport us at our word.

johnson level

[url=http://johnson-level-61.webs.com/apps/blog/]johnson level[/url]

Anonyme a dit…

We should be meticulous and perceptive in all the information we give. We should be strikingly painstaking in giving information that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to evade giving advisor which we don't mind when it damages those who take us at our word.

impact wrenches

[url=http://impact-wrenches-18.webs.com/apps/blog/]impact wrenches[/url]

Anonyme a dit…

We should be meticulous and discriminating in all the advice we give. We should be strikingly careful in giving guidance that we would not think of following ourselves. Most of all, we ought to evade giving advisor which we don't mind when it damages those who transport us at our word.

sander

[url=http://sander-12.webs.com/apps/blog/]sander[/url]

Anonyme a dit…

We should be chary and perceptive in all the information we give. We should be extraordinarily prudent in giving information that we would not think of following ourselves. Most of all, we ought to escape giving counsel which we don't mind when it damages those who transport us at our word.

plasplugs

[url=http://plasplugs-54.webs.com/apps/blog/]plasplugs[/url]

Anonyme a dit…

We should be chary and fussy in all the information we give. We should be signally prudent in giving information that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to evade giving recommendation which we don't imitate when it damages those who depreciate us at our word.

tapco

[url=http://tapco-70.webs.com/apps/blog/]tapco[/url]